Протоколи Пријављивања Проблема

Техничка питања, пријава и решавање учесталих проблема са софтвером, хардвером и у Арми.
Пошаљи Одговор
Корисников грб
Бајомир

Капетан
Поруке: 3117
Придружен: 06 Мар 2018 02:43

Протоколи Пријављивања Проблема

Порука од Бајомир » 02 Јул 2018 22:47

Слика
[Протоколи Пријављивања Проблема]

[НП IV]



У овој секцији сви Чланови Заједнице и нови Регрути могу потражити помоћ у вези било каквих техничких проблема и то по следећим протоколима:

  • 1) Морате направити тему у чијем ћете наслову ставити један од следећих тагова: [АРМА 3], [ХАРДВЕР], [СОФТВЕР], у зависности од тога за шта тражите помоћ. Ово сортирање тема је веома важно, из разлога што ће увек бити и других људи који ће имати исти проблем као и ви, а на овај начин ће много лакше и брже пронаћи решење међу свим темама у овој секцији.

  • 2) Покушајте да што речитије, детаљније и прецизније објасните ваш проблем, као и све евентуалне кораке које сте до сада покушали. Такође, обавезно приложите и скриншотове, слике или видео, који би могли да дају бољи увид у материју.

  • 3) Будите респонзивни, пристојни и сарађујте са људима који вам се јаве у теми са потенцијалним решењима. Пријавите који савети су били корисни, а који нису, шта је функционисало, а шта није, да би људи који сутра буду консултовали вашу тему за решавање истог проблема, имали јаснији и разумљивији путоказ.

  • 4) Уколико на крају успешно решите ваш проблем, потврдите то поруком и у наслов теме, поред основног тага додајте и таг [РЕШЕНО], из разумљивих разлога. Уколико нисте сигурни или не знате како то да урадите, само оставите поруку и контактирајте неког Администратора да то уради за вас.
--------------------------------------------
|Ово ти није требало, бајо мој!|
--------------------------------------------
Пошаљи Одговор